ترانزیت

✅ابتکار “ایران راه” در سرزمین فرصت‌های ترانزیتی و لجستیکی

🔵 وزیر راه شهرسازی در سن پترزبورگ روسیه با پیشنهاد سرمایه گذاری و توسعه حوزه های حمل ونقل و لجستیک اعلام کرد: تمامی کشورهای منطقه می توانند با استفاده از راه ها و ظرفیت های ایران، بخش عمده ای از مسائل ترانزیتی و لجستیک خود را حل کنند

🔵وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران، به عنوان سرزمین فرصت‌های ترانزیتی و لجستیکی، هم به عنوان راه و هم راه حل، برای پیوندهای امن، ایمن، سهل، سریع و مقرون به صرفه­ی اقتصادی، سرزمینی برای رقابت سازنده و مشارکتِ بازیگران ذینفع در عرصه ترانزیت و لجستیک نقش آفرینی خواهد نمود. در زبان فارسی، این ابتکار، ایران راه (IRAN-RAH) نامیده می‌شود؛ راه (RAH) در زبان فارسی، همزمان هم به معنای راه و هم راه حل می باشد. و تمامی کشورهای منطقه می توانند با استفاده از راه ها و ظرفیت های ایران، بخش عمده ای از مسائل ترانزیتی و لجستیک خود را حل کنند.

✅ایران‌راه، مرکز بزرگ لجستیکی در منطقه می‌شود

🔵وزیر راه و شهرسازی ضمن دیدار با دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در سن‌پترزبورگ، حضور در نشست ویژه راهگذر بین قاره‌ای شمال-جنوب را علاوه بر استاندارد سازی این زنجیره کریدوری، دال بر اراده جمهوری اسلامی ایران نسبت به تکمیل این شاهراه و کریدور اصلی دانست که با تبیین اهمیت این موضوع در نشست،بنا شد همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود تا کریدور یاد شده تحت عنوان ایران راه نهایی شود.

🔵 وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاح و تکمیل زنجیره کریدوری شمال-جنوب گفت: حضور ما در این نشست علاوه بر استاندارد سازی این زنجیره کریدوری، دال بر اراده جمهوری اسلامی ایران نسبت به تکمیل این شاهراه و کریدور اصلی است که با تبیین اهمیت این موضوع در نشست،بنا شد همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود تا کریدور یاد شده تحت عنوان ایران راه نهایی شود.

🔵بذرپاش خطاب به دستیار ویژه پوتین، خاطر نشان کرد: این کریدور بایستی اتصال دهنده شمال به جنوب باشد و به‌عنوان یک مرکز بزرگ لجستیکی در منطقه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *