اقتصاد مقاومتی

طرح اشتغال زایی و کارآفرینی اجتماعی مشاغل خرد و کلان

طرح اقتصاد مقاومتی، با حمایت چادرملو ۵۴۶ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره بانکی جهت ایجاد اشتغال به واجدین شرایط این طرح در شهرستان اردکان اختصاص داده شده است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و تقویت بنیه اقتصادی خانواده های کم برخوردار طی ۱۹ ماهه گذشته با اجرای ۱۰۷۴ طرح خود اشتغالی و کار آفرینی موفق به اشتغال ۱۳۸۷ نفر از افراد توانمند ولی فاقد سرمایه به منظور ایجاد مشاغل خرد و خانگی گردیده است .

گفتنی است در قالب طرح اقتصاد مقاومتی با حمایت چادرملو ۵۴۶ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره بانکی جهت ایجاد اشتغال به واجدین شرایط این طرح در شهرستان اردکان اختصاص داده شده است که ۸۷ درصد از تسهیلات گیرندگان بانوان می باشند .

فعالیت شرکت چادر ملو

اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپ اور) تولید محصولات فولادی، نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات و بازرسی فنی سرویس تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شرکت، خرید و تهیه انواع و اقسام ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات و مصالح مورد نیاز برای انجام موضوع فعالیت شرکت، انجام خدمات مهندسی، مشاوره، آموزش مدیریت و فراهم نمودن دانش فنـی از داخل و یا خـارج برای تحقق موضـوع فعالیت شرکت.

مشارکت و سرمایه گذاری با اشخاص حقیقی و حقوقی و بانکها و موسسات اعتباری داخلی و خارجی در سایر شرکتها و طرحهای معدنی و صنعتی، انعقاد قراردادهای پیمانکاری به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی و بهره برداری از معادن و فرآوری آن و مبادرت به کلیه امور بازرگانی از قبیل خرید و فروش، صادرات و واردات و کلیه امور عملیاتی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در جهت اجرای موضوع شرکت ضرورت داشته باشد. انتشار فروش اوراق قرضه و اوراق مشارکت وفق قوانین و مقررات مربوطه مشارکت و سرمایه گذاری در ایجاد شرکتهای جدید در داخل و خارج از کشور و هر نوع خرید و فروش سهام اوراق بهادار، اخذ تسهیلات مالی و خدماتی از بانکها و موسسات اعتباری غیر بانکی طبق قوانین و مقررات مربوطه، انجام هر نوع عملیات و معاملات که برای حصول به مقاصد شرکت ضروری باشد.

منبع: شرکت معذنی و صنعتی چادرملو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *